A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чорнокам'янська філія Іваньківського ліцею Іваньківської сільської ради Черкаської області

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Дата: 30.10.2020 11:21
Кількість переглядів: 118

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Національна дитяча гаряча лінія, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда - Україна», надає консультації в телефонному та онлайн-режимах :

  • 0 800 500 225(безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)
  • Короткий номер 116 111(безкоштовно з мобільних телефонів)

 

Мають можливість звертатись до консультантів Національної дитячої гарячої лінії діти, які опинились у складній життєвій ситуації.

 

 
 
Завантажуй підручники для школи

 

 
Детальніше за посиланням: http://mta.ua/stat/pidruchniki_dlya_shkoli
 

 

Поговоримо про рекламу

Малята дивляться рекламні ролики. Вони дивляться не так як ми,- не з інтересом і не з презирством. Вони впинаються в ці кумедні сюжети, як ми – у гостросюжетні фільми. І справа навіть не в якомусь цілеспрямованому бомбуванні, ефекті 25-го кадру та інших НЛП-штучках.

Мета реклами – за короткий проміжок часу продемонструвати якнайбільше яскравих, емоційних картинок, зачепити, змусити жадати те, що показують. Дітям цього (картинок, яскравості, емоцій) і потрібно, адже їхня увага розсіяна. У них навіть абетку важко всунути… А тут коротка, цікава і смішна історія про те, як усе було погано, а потім – оп! – і все стало чудово. За допомогою жуйки, льодяників, плямовивідника, дезодоранту і –помилуй, Боже! – ліків.

 А взагалі, реклама впливає на незміцнілий дитячий розум опосередковано – через нас, старших братів і сестер, батьків, родичів. Якщо ви піддалися рекламним вивертам і замислюєтеся, «чи не купити…»,- дитина миттєво відчуває це і починає скандувати: «Купи!»

Усі іграшки-сюрпризи, пластикові штучки з упаковок з чіпсами, магнітики, що йдуть у комплекті з йогуртом,- у всьому цьому в малюка потреби немає. Натомість таку потребу маємо ми. І якщо вже нам здається, що модно – означає добре, то у нас буде повний набір барахла з телевізора.

Утім, не все так погано: навіть реклама має користь. Усупереч  логіці, прямої залежності між рекламою і тим, що ти обов’язково хочеш, немає. Часто навіть нецікаво, що там пропонують у ролику. Ти просто дивишся життєву історію і можеш використати її для пояснення, «що таке добре, а що таке погано»:

  1. Але ж і правда, коли людина посміхається, вона стає гарнішою! (про рекламу жувальної гумки)
  2. Дивися: дівчина викинула у вікно всі речі цього хлопця. Ай-яй-яй, як негарно!

Дошкільнята й молодші школярі стають чи не головними адресатами реклами. Саме вони робитимуть самостійний вибір через кілька років. Тож «рекламісти б’ються за те, щоб впливати на цю поки що беззахисну групу населення (а батьки й законодавча влада – навпаки – мінімізувати цей вплив).

 Шановні старшокласники! Кілька порад на майбутнє.

Якщо дитина звикне отримувати на першу вимогу все, що забажає, то домагатися свого вона буде й за звичкою, і через вередливість та впертість. Тож, розбещуючи улюблене чадо жирними круасанами, що розтають у роті, жирними хрусткими чіпсами, жирними модними гамбургерами, ви в майбутньому  отримаєте жирного споживача,що бачить весь світ крізь призму реклами.

Підлітки – дуже ласий шматочок для рекламних магнатів. Прагнучи самоствердитися, вони можуть піддаватися будь – якому впливу. Тому, кинувши поколінню next: «Ти будеш крутий, як ми!», можна продати вам, шановні тінейджери,все, що завгодно. Модні телефони,косметику, шоколадки й навіть пиво, найкраще пійло для молоді, яка хоче вважати себе «дорослою».

І тут вплив батьків, вчителів уже не має сили. Якщо батькам не вдалося вчасно прищепити скептичне і тверезе ставлення до реклами, доведеться викладати грошики. У тім, можна все-таки спробувати налаштувати дитину на те, що саме рекламоване – аж ніяк не завжди найкраще.

    Звичайно,не зовсім чесна реклама пригнічує: виявляється, щоб учень був відмінником, спортсменом і просто красенем, потрібно йому згодовувати популярні вітаміни або шоколадні батончики, та й по всьому! А щоб добре навчався – купувати комп’ютери певної конфігурації.

 Хочеться ще раз підкреслити, що реклама не настільки шкідлива, як здається, але вона не повинна бути найяскравішою у вашому житті. Постарайтеся щоб реальність (наприклад, похід у парк, до лісу, цікавий кінофільм чи книга, спілкування з друзями, батьками) здавалися яскравішими, ніж фантастичні сюжети з рекламних роликів.  Доведіть, що домашній пиріг і розсипчасте пюре із зеленню набагато смачніші за хімічні замінники у строкатих обгортках. Потрібно реально дивитися на навколишній світ і, нарешті, зрозуміти що дядьки , які рекламують чіпси/батончики/іграшки, заробляють на цьому гроші. І ніколи не гарантують Щастя. Усе-таки щастя – не в тому, щоб мати найновіший мобільний або їсти райдужне драже, чи не так?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора